Lördag..

 He He He, Bus På Gång Jag Osminkad och med mina vanliga vardags kläder.
Bilderna är tagna här och nu Lördag kväll 10 oktober. Jag lägger upp tre osminkade bilder, jag tar bilderna med  Web Cam.
  Osminkad, ofixad och utlagd på min egen Blogg he he he.
  Så tredje osminkade jag i vardags kläder, ruffsigt hår här och nu.
Min tanke är så klart att se vad som händer om jag sminkar mig...
Spänande eller hur. Så nu rusar jag och sminkar mig, fixar håret, det är ju ändå Lördag! Och sätter på mig lite Lördags festligare kläder...
Sminkad och till piffad. Helt klart mer pingla! Kortet taget Lördag kväll 10 oktober, här och nu...
 Igen jag i fixad frisyr, sminkad och mer festligt klädd.
Lite mer kontors kläder men från i kväll här och nu sminkad...

Så nu har vi lekt leken innan osminkad och efter sminkad med mig som måltavla... He He He... Undrar om krogen har stängt?
He He He skoja bara, Godnatt nu ska sminket bort!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: