Hollywood Makeover.

En kul grej jag ramlade över en Hollywood makeover sida där man ladda upp sitt eget foto. Man såg inte klok ut på fotot för man måste dra undan allt hår och det är inte snyggt! Men resultatet var ur kul när man får prova Hollywood frisyrer och man kan sminka sig med hjälp av datorn. Så här är en och samma bild i olika frisyrer och samma sminkning.


Visst är det rolig grej!
Jag lägger upp några två och två foton också och ja det är jag samma bild om och om igen med ny frisyr!
Ps . rätt ok för vara på väg mot 42 år!


Bara tryck på kortet blir det större!

Vad passar jag bäst i? Kort långt, ljus eller mårkt hår?

Vet inte själv men jag tror att jag lätt skulle kunna ändra mig så ingen kände igen mig, fniss!
Eller vad tycker ni?

Från långt hår till kort hår, från ljust till mörkt eller varför inte lockigt blont!?
Någon sa att jag inte passar som blond, för det inte såg naturligt ut hmm. Håller inte med! Det hänger mer på frisyren och om man är sminkad. Svåraste färgerna att få ihop med mitt ansikte var de mörkaste? Kort mörkt var inte kul! He He He den får ni inte se... Huuu.

Men vissa brunhåriga långa frisyrer gick bra om de var uppklipta med självfall.
Här kommer en annan bild med mig i mitt vanliga hår, mitt egna hår i mitten stora bilden nedan.



Kommentarer
Postat av: CS - cybershots

hej :)! super bra blogg men har du funderat på en ny design så skulle jag kunna hjälpa dig eftersom du inte har någon header eller något sånt. jag gör inte allt för svåra, ungefär som en sån design som jag har :) om du vill ha en kan du skriva till min email hur du vill att den ska se ut och vilka bilder den ska ha och bakgrundsfärg :)

2009-10-22 @ 09:02:05
URL: http://cybershots.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: