Peter Elmberg på Yoga Festivalen!

 Jag hade bestämt mig för en tidig hemgång till stugan...Men så stod det på tavlan Peter Elmberg konsert! Det ville inte jag missa, vad naket, ärligt och underbart Peter Elmberg bjuder på sig själv. Man blir rörd in i själen, så tacksam att jag vandrade till anslagstavlan och såg medelandet om konsert. Jätte fina sånger från hans nya skiva som handlar om hans resa sista tioåren...Bara så härligt att höra hans kärlek, till jorden, till människan, ord för fred och ord för öppna ögonen och se...Att bry sig och agera...Tack Peter Elmberg...

 Jag var på Shamanresa i dag det var en djupgående, helt fantastisk resa, kändes i hela kroppen, vi låg på gräset och han spelade massa instrument, gick runt oss, gjorde övertonsljud och fina ord... Det var en lång resa och den var helt otroligt djupgående. Den gillade jag!
 Igen hände så mycket att man måste välja bort, Kåre hade Workshop samtidigt med Shamanen, välja! Svårt när det är så många bra grejer som man vill gå på. Bilden är från i kväll de spelade jätte fint. I morgon är fullt laddat program...Peter Elmberg kör heart Dance, Sky har Yoga ute på morgonen, Svetthydda på kvällen, massa Work shops. Helt underbart. Och min man fick se på fotbollen, gick ju bra för Sverige..Hade vart bra med 5-0 men 4-0 är ju jätte bra...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: