Foton jag tagit...

Jag Fotograferar ofta och har gjort det hela livet, mycket, det är ett stort intresse, jag har flera kurser i foto, utbildningar i foto och har stält ut foton...Nu vill jag visa lite av mina foton för er, här är naturfoton.
Mitt stora intresse är blommor, men jag fottar allt jag finner intresant, speciellt i naturen. jag kommer visa en helt annan form av foton senare, med mäniskor och firande m.m.



Tidig vår...Blåsippa...Omberg...Söderläge...


Omberg tidig vår, märklig tanke Mystik....


Omberg tidig vår, naturligt vackert fallet träd.......


Gotland... Raukar...VÅR...2009


Vår...2009...Gotland...Havet...



Gotland...vacker... kontrast vid stranden...


Stenstrand...Gotland...


Grotta...Gotland...


Gotland...strandkonst?...djurgarn...


Öland...Bödastrand...Maj...


Botaniskaträdgården...Visby...Gotland...Mobiltelfoto!!!


Blomma...Humla...Nectar...Visby...Gotland...


Botaniskaträdgården i Visby...Gotland...Favoritplats...


blomma i Visby...Gotland...


Blommor...Visby...Gotland...


Gotland.... Höst.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: